június 15, 2010

Hát, ez kész! :-D

Erre a képre úgy bukkantam rá, hogy követem LeVar Burton-t (alias Geordi La Forge) a Twitteren. Az ő fotói között található, most linkelte be. Megnéztem, és azóta hangosan, visítva röhögök, még meg is kommenteltem. A címe: Official Buckingham Palace Photo: Patrick Stewart gets Knighted! (azaz: Hivatalos királyi fotó: Patrick Stewart lovaggá ütése).

Ne kérdezzétek, hogyan készült, ki követte el és hogy LeVar-nak, azon felül, hogy föltette, van-e szerepe benne, mert nem tudom, de jól tette!

Íme, a nevezetes esemény a 'la LeVar:


Aki pedig szeretne több LeVar-féle fotót látni, itt nézelődhet: http://www.mobypicture.com/user/levarburton/


Update: Mielőtt valaki készpénznek venné, hogy Őfelsége hajlandó az egyik legkomolyabb eseményen bohóckodni (mostanában olvastam ilyen butuska kérdéseket itt-ott), itt az eredeti fotó, amit átdolgoztak (kattra megnő):

2 megjegyzés:

  1. LOL :D Ezt valaki feltette a portálra is, nagyon tetszik :D:D

    (Opcsi is csinált egyet, csak ő fézert rakott oda)

    Naggyon jóó :D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. A bat'leth szerintem jobb választás, egyrészt kard, másrészt meg vagy nem éli túl a delikvens a lovaggá ütését, vagy elájul tőle, ha fézerrel simogatják. Én LeVar-ra szavazok. A kép meg szerintem is hatalmas! :-D

    VálaszTörlés