december 09, 2009

Van enyém DVD! :-D

Tegnap megvettem a DVD-t! :-D

Igen, tudom, úgy volt, hogy én leszek az első, aki november 17.-én ott toporog reggel a bolt nyitásakor és beront filmet venni. El is indultam.

Miközben bandukoltam, arra gondoltam, micsoda dolog az, hogy úgy futok egy filmért, ami teljesen más, mint a TOS, mintha Spock és Kirk - izé... Mr. Nimoy és Bill Shatner - sosem létezett volna. Sarkon fordultam és hazajöttem. Képtelen voltam rávenni magam, hogy az elsők között megvegyem a DVD-t.

Szentimentalizmus? Lehet; ha az, vállalom. Lojalitás? Mittudomén... Szeretet? Nos... az biztos, hogy kötődés az igaziakhoz. Még én sem hittem volna, hogy egyszer morális kérdést csinálok egy filmvásárlásból :-)

Ennek három hete volt éppen tegnap, amikor minden bűntudat és lelkiismeret-furdalás nélkül szépen bemasíroztam a DVD-boltba, mozgósítottam a fél eladó-gárdát (nem találtam sehogysem, hova dugták el a filmet) és megvásároltam a Star Trek XI dupla albumot.

Még nem néztem meg. Tele van extrákkal, úgy döntöttem, egy szabad délutánon-estén leülök és mindent végignézek filmestől. Viszont már itt van, 2012-ig teljes a készletem ST filmekből :-D

Nem tudom, Magyarországon hogy néz ki kívülről. Nálunk ilyen lett:


Ez a borítója








Ennek illett volna a hátlapnak lenni, de ott Spock kuksol (mérpontő...???), úgyhogy csak egy melléklet lett belőle.








Ez meg a tokja - ha jól megnézitek, a betűk mögül ott leskelődik Kirk és Spock :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése