augusztus 09, 2009

Klingon játékszerek

Hoztam a klingonoktól néhány cuccot, természetesen fegyvereket, mi mást? :-)


Volkoth-ok:

























D'k Tagh:







Qut'Luch:







Az elmaradhatatlan Mek'Leth:







A csemege maradt utoljára, a Bat'Leth :-)

































Ez a sok minden együtt:









Végül, de korántsem utolsósorban, a Bat'Leth-ek fejedelme, Kahless kardja:




Íme, a bizonyság, hogy nem lehetetlen és nem is rossz klingonok között élni. Video egy trill-ről, akit a szemünk láttára fogadott be a Martok-ház. És nem mellesleg megleshetjük, hogyan kell használni a klingon fegyvereket :-)



5 megjegyzés:

  1. No, végre csak idekeveredtem.... ;)
    Nagyon klassz cuccokat szedtél össze, nagy részükhöz nem volt még szerencsém. Ami nagyon tetszik, az a Bat'Leth-ek közül a harmadik, meg a Volkoth-ok. Utóbbi milyen funkcióval bir?

    VálaszTörlés
  2. A Volkoth engem az andorianok Usaan-tor-jára emlékeztet, de tuti, hogy nem jeget vágnak vele, hanem egymást. Ahogy így elnézem, súlyosabb lehet a Mek'Leth-nél, a nyele is hosszabb - már amelyiknek van. Biztos ennek is megvan a maga technikája, egyelőre még nem találtam filmrészletet, ahol éppen ezt használnák, de biztos van, ha a fegyver létezik, majd figyelem.

    Egyébként én - a méreteimből fakadóan - Mek'Leth párti vagyok. Szemre nem mutatós fegyver, de nagyon praktikus. És persze Kahless kardja... ha egyszer a Gamma Kvadráns felé tévedek, felkutatom :-)

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy a Volkoth-ot csak a konyhaban hasznaljak... ;)

    Hm...tudsz linkelni Mek'Leth-es videot?

    VálaszTörlés
  4. Konyhában. A klingonok. Rájuk éppen ez jellemző. Olyan konyhatündér, szakácsnépség ez :-D :-P

    Van a DS9-ban egy epizód, ami azzal kezdődik, hogy Jadzia és Worf a holoszobában edzenek és Worf Mek'Leth-et használ, Jadzia meg Bat'Leth-et és Worf győz. Ott lehet látni, hogy hogyan kell a Mek'Leth-et használni, de most így fejből meg nem mondom, melyik részben van. Vagy a 3., vagy a 4. évadban valahol.

    VálaszTörlés
  5. Na, közben találtam egy Mek'Leth-es videót a jutyúkon. Nem a Star Trek-ből van, hanem amatőr, de nem rossz:

    http://www.youtube.com/watch?v=HEcdi12vEyE

    VálaszTörlés