június 15, 2009

Star Trek DVD

Na, tessék, elkiabáltam, máris levették az előző post filmrészletét :-( (Aki esetleg lemaradt volna róla, a magyar szinkronos változatból volt egy fél jelenet az elejéről.)

Kárpótlásul elmondom, hogy megkérdeztem, mikor lesz kapható a film boltokban, DVD-n. Várhatóan idén novemberben, vagy - ha a karácsonyi vásárlások miatt eltolják egy kicsit a megjelentetést - decemberben jelenik meg. Feltételezem, a film mellé még tesznek föl különböző extrákat is a lemezre, plusz gyári DVD lévén tuti jó minőségű lesz, érdemes megvárni! :-)

5 megjegyzés:

  1. Hűha. Várom már nagyon a dvd kiadást. Kíváncsi leszek az eredeti angol szüvegre hangra :D

    VálaszTörlés
  2. Kellemes meglepetés lesz az eredeti amerikai változat :-)
    Én az extrákra vagyok kiváncsi, hogy vajon mi mindent pakolnak föl még nekünk. És persze szeretném már ezt a filmet a polcomon tudni :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon várom een is az új filmet DVD-n! Viszont ha már a DVD kiadásoknál tartunk, nem tud valaki véletlenül olyan helyet, ahol be tudnám szerezni a 3. Trek film kétlemezes extra kiadását? Sajnos ahogy az online boltokat nézegetem, szépen lassan kivonták őket a forgalomból... :(

    VálaszTörlés
  4. Kihaeennem, ha javasolhatom, inkább ide írd:

    http://startrekfeeling.blogspot.com/2009/07/extrak.html

    Az első oldalt többen nézik :-)

    VálaszTörlés