május 05, 2009

...éééééés MEGVAN! :-D

Itt ma már mindenkinek az agyára mentem a lelkesedésemmel, sőt, szlovák szomszédaimnak még kedvet is csináltam vele a mozizáshoz. Most nektek is megmutatom:

Ez az én laptopom monitorja és van rajta valami gyönyörűséges.

Nem, most nem Jeff fotóira gondoltam - bár valóban azért kerültek fel a monitorra, hogy napjában kétszer lássak valami szépet -, hanem a nyakánál arra a négyszögletes izére.

OK, ha nem látszik rendesen, akkor itt van egy közeli is az én kincsemről:









Engedjétek meg, hogy bemutassam: őnagysága egy valóságos, hamisítatlan mozijegy. De nem akármilyen mozijegy, hanem egy jegy a Star Trek XI-re, csütörtökre. És ez még mind semmi, mert ez egy különleges jegy, ugyanis ez az ENYÉM!!! :-DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése